Saturday, November 27, 2010

jogging ohhh jogging!

assalamualaikum.

ciumm dulu.. mmuahh! ngee.. saya rasa gembira hari ne. well.. as usual. jogging laa..! ^___^ saya suka jogging. nak membuang toksin2 badan ne. hermm kalau nak sauna masa tak cukup. duit pun cukup2 je. apa yang penting. kita pentingkan ye sayang. :) i love to spend my time with my lovers. i mean with family and my friends. really. i can relieve my stress. laughing. smiling. bubbling. ohh everything that seems very precious to me. indeed. smile. cry. everything. it sweet. 

macam biasa,take some pic. eheee.. i love to capture the moments. because it wont be the same as we go through together. tadi saya ada buat wish. kalau saya 'ada' duit lebih next year. i want to have my own digital camera. even it ancient gadgets. but it 'fruit' more sweetest and expensive more than everything for me. 

*tukar mood 
ohh yee.. ada sesuatu yang membuatkan saya tertanya. saya ada seorang kawan. kawan saya ne dari sekolah menengah lagi. tapi sampai sekarang kami macam tak ngam. saya terasa hati la jugak sebab dah berapa lama satu sekolah. tapi dia tak tegur saya. yee.. saya tau saya siapa. budak yang nakal berbanding dengan dia. memang baik. alim. saya ni apala sangat nak dipandang. tadi lepas jogging dan beli makanan. saya kira terserempak laa ngan dia ne. saya tengok dia. nak tunggu respon samada nak tegur saya atau tidak. but. dia paling muka lagi. hina sangat ke muka saya sampai dah boleh lemparkan sebutir senyuman walaupun senyuman itu senyuman mengejek. at least ada. heyy.. walaupun awak benci saya. cakaplah dari hati ke hati. sekurangnya saya tahu apa yang buat awak rasa.... apa sajala. tapi. saya lebih rela sakit dari depan berbanding sakit dari belakang. awak fahamkan..? sampai bila kita macam ni. remeh sangat ke perkara ne. kalau saya buat silap tolong baiki depan mata saya. jangan dok baiki dengan mulut. awak tahu sendiri. apa yang saya rasa. sangat terkilan. awak perempuan. saya pun perempuan. kita ni kaum yang lembut. tak kan laa perkara macam ne awak nak biarkan..? jangan jadi budak2. banyak sangat jangan. tapi apa pun. saya reflect diri saya jugak. setahu saya. tak pulak saya buat sesuatu yang sangat jahat terhadap dia sehingga dapat balasan macam ne. takpela. harap dia baca. dia terasa. tapi macam mustahil dia nak tgk blog saya. kalau awak baca. saya nak tanya dari hati ke hati ngan awak. fahamilah keadaan.

 *tukar mood
i don't have more words to say than this pic. k. :) you know you love me. XOXO



itu kami. suka senyum!

my lovely pinkie shoes!

me and chubby reyna. 

itu kami lagi sekali.!

me and nisa.

perhatikan betul2. ada ala2 'sky of love' :)

2 comments: