Saturday, April 30, 2011

aku tak layak ka..?

salam.

aihh aku bingung bha. aku baru ja activate facebook balik. nothing change. hrmmm. all of sudden aku teringat result akan keluar pada next month. dan aku baru cek post2 kawan2 dan dorang kata result keluar 18hb mei.! aghhhh!!!! bulih aku pengsan sekejap???

apa benar..? cari kebenaran. tapi macam tiada ja dalam internet. dan satu hal buat aku sedih.. aku tak layak dapat ujian medsi. :'(

click to enlarge


kalau tak dapat test tu, apa lagi course yang aku apply..? :'( okey,, what else..? ughh please. aku sangat takut. aku mau study. tolong. aku mau study! aku inda mau kerja dulu. aku masih muda dan sangat awal untuk kerja. lagipun, gaji sangat sikit. apa lagi aku yang kuat makan ne. haiyye.. @__@

bah. tu jala. tiada perkongsian hari ne. mau bersiap pegi keja dulu. huhu.. tata :)

No comments:

Post a Comment