Friday, April 22, 2011

everything start.

assalamualaikum..

selamat pgi sayang2 sekalian. :) hari yang sangat indah sebab cuaca yang sangat nyaman. angin bertiup sepoi2 bahasa. bahasa melayu. bahasa inggeris. hahha!

aku masih bermalas atas katil.. aigoo.. sebab minggu ne saja aku free. sebab next week aku dah mula keja dohh!!! ahaaaa >.< kenapa begitu awal yee tuan puan..??? hurmmm.. this is all of sudden!

waktu aku otw balik dari labuan rabu lepas.. aku ada cakap ngan parents, aku nak kerja. ingatkan nak jaga kulit. jadi kerja kat avon la. sekali.. nahh.. kfc yang ku dapat. hemm.. just take it easy aten. you can do it. :)

hari ne aku akan hantar segala dokumen2 penting dan ambil baju uniform.. adoyaiii.. @__@ macamana la agaknya nanti yekk..? sabar. tekun. tabah. itu yang penting.

actually temuduga untuk kerja ne. kelmarin. terus kena terima kerja.. kalau ikutkan manager situ, esok aku dah start. punyala terkejut. huhh.. aku cakapla.. "eerr.. saya baru je balik dari labuan kelmarin. cepat sangatla" then, manager cakap "ok la. next week, hari isnin kamu masuk kerja." nak kata tercabut tangkai jantung ne tak juga sebab aku masih lagi blogging neh.. hehe.. aku terkesima sebentar cuma. kenapa berlaku dengan pantas sekali ye kawan2..?

it really. urmm.. speechless. just wait and see. hopefully aku akan kerja dengan tenang dan aman.

well, ne lari sikit cerita di atas tu. hehe.. aku dah deactivate facebook aku. hehe. aku dah betul2 tak berhati. yang ada sekarang ne, limpa, abdomen2 lain.. jantung masih simpan. hahah! tapi tanpa hati, rosak badan kita tau. pasal apa..? pasal hati yang menapis darah kita ne. yang bertoksik, yang berlemak, semua ditapis. subhanallah. tu laa kalau korang makan hati ayam, liat dan merah semacam kan..? sebab kawasan tu  banyak darah..

ee eh.. tersimpang kejap. hahah.. ye, aku dah tutup akaun aku. biar je tuu.. bukannya ada apa sangat nak ditengok. muka aku je yang banyak. lagipun, facebook ne mendatangkan dosa je. fitnah secara langsung ataupun tidak berleluasa.! faham2 la sendiri. ;)

okay, aten nak membersihkan diri dan bersiap siaga untuk sediakan dokumen2 bagi ngan tuan manager. take care tau. malang tak berbau. sebab tak pernah mandi!!! hahah :DDD

sayang selalu,
aten.

No comments:

Post a Comment