Tuesday, May 17, 2011

apa kau rasa.?

salam. nahh.. aku post jugak. sebab hati aku meronta-ronta nak mintak post kata hati ne. dan lagi satu hal, aku punya broadband dah tamat dee.. bapa tak bayar sebab aku tak mention. kalau bapa tanya baru jawab. nanti macam mengada pula tau.. dah duduk rumah, nak minta lebih. hihi.. :) it ok, at least i can eat.

but. right now. i am not feel alright. because tomorrow is the big day for me. hanya kepada Allah aku meminta. aku ne memang lalai. waktu aku susah baru aku nak berdoa dan bersujud kepadanya. sungguh hina diri ini. aku sekarang dalam keadaan yang sangat tidak stabil. tak tau napa.

perut aku pun keroncong semacam. sakit. wooo T_T tak kan laa pasal aku makan ketam mama yang sedap petang tadi..? aihhh.. sebelum ne makan ok je. tak kan pasal makan buah.? urmm.. keluar lancar je.. >.< tapi apasal sakit perut yang tidak menyelesakan ne. adakah kerana aku takut.? ya ALLAH. berikan aku ketenangan. fatin, baru kau tau tinggi langit. :'(

aku mau menyesal sekarang tiada guna. urmm.. what should i say..? please don't say that F word. DON'T YOU EVER SAY THAT R WORDS! please. please. please.

dan my parents dah buat keputusan yang mana puteri ke-4 mereka ne hanya perlu berada di rumah dan tidak perlu berada di mana kawasan kerja! wth! apa bahasa bha ko pakai ne paten..? aiyyee... yaa loo.. mama bapa tak suruh aku kerja. it ok. lagi aku suka. tapi, kalau aku makin besooo jangan komplen! hihi.. tak laa.. aten akan jaga badan aten. yelaa.. dah single (nak mention ke..?) hahhha.. nanti teda yang mau. :P

ahhh aku lari dari topik udahh... bhaa.. apa lagi aku mau buat ne..? lapar lagi ne. nasib ada kakak yang pandai masak lagi rajin! yeyy.. mamam mamam.. :))))

hummphh.. kawan2 yang ambil result esok. apa kamu rasa sekarang. kita mesti ingat ALL IS FINE.


ALLAH always know what the best for HIS umat. 
good night.

No comments:

Post a Comment