Tuesday, May 10, 2011

arabian night.

hi! assalamualaikum, :). di pagi yang sungguh aku malas ne. aku post jela entry. macam tak sudi pula. heheh.. takla, kali ne yang best punyer. dah lama nak post tapi, baru sampai seru. ceyhh.. ingat lagitak aku penah cakap pasal dinner farewell kami bertema arabian night.? kalau nak tau juga, baca balik post aku dulu2 dalam bulan februari tu. kalau tak silap. pemalas! haha :DDD

al-kisah bermulanya..


hehe.. ne antara kawan yang aku rapat di matrix dulu. DULU ok. paling kiri, leyla. pastu qila dan minah arab sesat tu, aku. hehe. dann lelaki yang di belakang tu, shuaib. :) masa ne, masih dalam bas. baru nak jalan.


ini dia, puteri2 tutorial mate aku. cantek tak.?? cantek kan..? satu malaysia lagi. ada india, cina, sabah dan sarawak. miss you guys! :'(


waktu ne, dah sampai dan berada di lobi. nampak orang sebelah aku tuh, yang tak pakai tudung. haha! qila. dia nak juga ikut bergambar walaupun sempit! >.<


weyhh.. i like this picture very much! diapit perempuan cantik, kita pun jadi cantek! hahah.. sila muntah.! :P


dah sampai dalam ball room. aku, reyna dan shuaib. nampak tak reyna..? hahahah


paling hujung sebelah kiri, debbie, fqah, aku dan reyna. hilang keayuan kami dua reyna buat post gitu. haha


ni meja sebelah.


ini meja kami! hihi. 


saranghae.. hehe. reyna yang nakal pun ikut juga aku suruh buat gaya macam tu.. so sweet. :)


kalau ada event, mustahil girl2 di luar sana takde gambar dalam toilet! hahah. nahh.. kau ada? comel tak yang belakang tu? itu esther. 


ehemm.. ne shuaib la. bila kawan aku tengok gambar ne, selamba tanya aku. " aten, shuaib ne boifren ko ka?" alamak! bukan ok. dia just kawan aku. kawan yang sangat mental! hahah


ne mamam dia. aku dah mam sampai separuh! sangat puas hati tau!


nahh.. cantk tak..? heheh.. yang paling depan tu, ana. sebelah aku tu emilia. ana, yang pakai arab macam aku tu, menang waktu malam tu. QUEEN OF THE NIGHT! :D


aku suka gambar ne. pose dari bawah. like! :')


ceyhh.. aku ngan debbie bajet gaya elegan. hahah! sekali belakang spoil. hahah. :) it ok, yang penting memori ada. tau?


hehe. takde tempat lain. nak juga post di kerusi! itu qila, leyla dan aku. :) suka. rindu kamu laa.. :'(


yang ini? ini aku la. atas red carpet. hahah!nak juga begambar kat hallway. nampak tak orang belakang aku. memang menggamit suasana! >.<

well, am i arabian enough? and how about yours.? nak tak jugak korang punya dinner macaman. kita kongsi cerita. nak tak.? 

ok, babai. see you next time. take care. 

No comments:

Post a Comment