Monday, May 23, 2011

arghhh.. bulih2 mental aku di sini. apa sini.? aku jadi pmbantu sukarelawan kakak aku di tabika dia. urm.. bulih sudah jaga anak! hahah.. :DDD

kanak2 memang banyak ragam! mungkin aku lagi teruk dari dorang ne. mau nangis ja inda sini. dan pasal ulang alik dari tabika ke rumah buat aku penat dan kurang tidur sangat. huhh =.='

aku dah kemaskini upu fasa 2 untuk budak matriks. alhamdulillah aku masih sempat update. dan apa yang sedih nya. aku miss untuk update usm punya permohonan. tapi, bila aku guna i-mas-c-u untuk cek kelayakan. dan aku tak layak mana2 kos situ. >.< emm bha. syukur jugala kalau universiti lain aku alhamdulillah.

nampak gayanya, aku meneruskan perjuangan dalam bidang sains. aku kali ini tak akan buat remeh subjek ne. aku tak nak cakap sekarang. nanti bila aku ditawarkan kos nanti baru aku cakap azam. :) tapi, dalam hati aku memang berkobar mau belajar. wahahhaha. tak sabar.! 

aku hanya berdoa. hhehee. kelmarin aku ngan family aku jalan2 pegi sipitang makan satey! yayy.. suka! hahah.. i like it very much. mana tidak kalau badan cepat naik. hikihikk.. 



No comments:

Post a Comment