Saturday, May 07, 2011

mesti ka.? macamana.?

assalamualaikum. ngeh ngeh. :)

waahh.. aku bangun pagi awal! hehe. bukan sebab apa pun. dah period mesti bangun awal.. takut2 pecah empangan pula.. :P dan kerana pms ini, aku jadi tak serba kena semalam waktu kerja.. ughh.. sakit tau tak..?! berpeluh aku menahan kesakitan. dan semalam lah juga sibuk.. omaigot. T_T

apa aku nak cakap lagi ahh..? ohh yee... ermm.. ada satu hal lagi yang buat hati aku gundah gulana kalah2 ombak di laut china selatan! sebenarnya, waktu aku masih di matrikulasi.. aku dah buat plan. ingat lagi tak mr. SE yang aku penah mention waktu post dulu2. dah senyap kan aku cerita pasal dia. hehe. ne kali aku cerita. aku dah plan nak ajak dia sekali pegi pulau di sabah. mana2 pulau laa. sampai aku dah survey harga tiket flight.  aku nak photoshot sebab dia photographer.. eheheh.. pandai2 la cari alasan kalau nak jumpa. :')

dan masalahnya sekarang, aku kerja. dan kami kekurangan tenaga pekerja.! urmm bermaksud susah nak cuti untuk beberapa hari.mr. SE ne ingatkan aku balik dua hari lepas tentang plan nak pegi pulau tu..  aku sangat2 lupa sebab aku assume dia tak nak jumpa aku ( sebenarnya dah lama juga kami tak contact). lagipun, dia tak penah mention lagi hal ini. hrmmm.

dari apa yang dia cakap, dia nak sangat jumpa aku.. oww so sweet honey.. but.. there must be BUTT. hahahha.. :DDDD aku explain la keadaan aku sekarang. yang aku susah nak cuti. sama macam dia, dia guru. jadi peluang cuti hanya waktu cuti semester dan cuti tu BULAN INI. cuti dua minggu, alaa yang disukai ramai pelajar dan rakyat2 malaysia. kan..? sapa tak suka cuti..? bagi aku.

dia okeyla, at least dah memang ada cuti yang tersedia. aku..? dan nasib baik dia faham. terima kasih. :) hakikatnya, dia dah pun plan nak jugak jumpa even tak pegi pulau sampai dia sanggup pegi beaufort dan dia nak aku juga pegi jumpa kat situ. it ok for him even jumpa for only several hours. it not worth it. you may get tired. aku pun takut juga nak suruh dia jalan sorang.. hurrmmm.. :'( jalanraya KK-BEAUFORT macam aku tak faham. bahaya. nauzubillah. semoga semuanya selamat.

so.. what now..? should i meet him..? i am not free as matrix student lain. eventhough, aku just keja KFC. keja is keja. paham. encik SE, aku cari ikhtiar k. :)

kalau dah tiada cara lain, maknanya kita tak jumpa laa.. ehehe.. dah ada kesempatan.. datanglaa lawas ah. aku tunggu di sini. :P

kalau ada jodoh tak kemana k. kita berdoa sama2. :) ok.? Allah maha adil tahu..? ok lah. nak membersihkan diri dulu. sayang semua.

salam. ^^

No comments:

Post a Comment