Saturday, May 14, 2011

kerja.


tinggal memory udah ne tag nama. hehe. sebab aku dah resign. resign ka ah..? inda lah. aku larikan diri! >.< heee.. penjahat de. memang pun aku jahat. lau aku tak buat macam tuu. mana aku dapat berhenti! penat bha. terus bapa balas, "teda bha keja yang tidak penat. apa ko ne?"

itu pasal la aku rajin online! hehee... aku kira menyesal jugak berhenti dengan cara tak sopan. tapi, mama ada mention yang aku ne di anggap cuti seminggu! urmm namaw namaww..! memang tidak mau. dan aku dah contact kawan aku keja kat ngiu kee dulu. hehe.. mau keja tempat lain. aku tak tahan duduk di rumah. bukan gatal ahh. aku tak tahan inda pegang duit sendiri. hurmm.. mama pun balik2 suruh aku keja. ya mama. aku akan cari keja. ceyhhh.. :P

dan aku terdetik tiba2 tadi. macam baru sedar dari hilang ingatan. ini mengenai bidang yang aku nak ambek nanti. huhhh.. T_T macamana dee.. tiba2 konfius.. aku berabis search pasal marine biology. dah tu tiba2 lagi tepikir mau jadi lecturer. ya Allah. beri aku hidayah. sesungguhnya engkau lagi mengetahui. hurmmm..


No comments:

Post a Comment