Saturday, May 14, 2011

takut!

assalamualaikum.

yoo..  aku rasa penatla di rumah. tak tau apa nak buat. penat pasal boring! aiyyeee.. macam nak gigit kepala manusia! hahah (ketawa jahat)

aku kan.. habit aku sekarang nee.. bila aku tak online, macam2 dalam kepala otak aku. nak post itu. nak upload ini. sampai waktu pegi makan tuu dah macam2 dalam otak. tapi, bila dah start page blogger. mataii.. satu bijik buah pikiran pun aku tak ingat! what happen to me..? tu pasal laahh aku punya blog ne hampir di diami makhluk yang tak di inginkan!

and this question make me realize.. apa yang aku makan ahh sampai aku punya tahap daya ingatan berkurangan..? ya Allah. semoga aku cepat2 mengingat pasal aku bulan sembilan ne nak sambung degree. nauzubillah otak aku jem.! yummy!:) hahah.. jk.. dan sekarang ne aku dalam ketakutan.! huhh :'(

why this feeling come all of sudden..? huh.? urmm.. next week result kuar bhaa.. aku inda tau apa mau cakap. my mama every morning masuk bilik tanya aku, "ten, ko rasa ko dapat lulus ka tuu..?" aiyeee.. mamaaa.. aku inda mau bagi harapan yang tinggi ngan diri aku sendiri. really! aku takut keciwa! bhaa.... :'(

No comments:

Post a Comment